מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס, עם האיש הזה אתה משתף פעולה - דעות - הארץ : לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?.

מנסור עבאס נתניהו / מנסור עבאס, עם האיש הזה אתה משתף פעולה - דעות - הארץ : לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?.. לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו: אני לא בכיס של אף אחד. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית?

מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? הכאוס שהם משליטים על למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו.

בחירות 2021: מזרחן מומחה מנתח את הבחירה שניצבת בפני מנסור ...
בחירות 2021: מזרחן מומחה מנתח את הבחירה שניצבת בפני מנסור ... from images.maariv.co.il
עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס.

נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם.

תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. זה מעשה לאומי ממעלה ראשונה. שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: אני לא בכיס של אף אחד. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש).

מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו.

הליכוד חושף לראשונה את הסיכומים מול רע"מ ותוקף את בנט ...
הליכוד חושף לראשונה את הסיכומים מול רע"מ ותוקף את בנט ... from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: עוד לחש על אוזנו של עבאס ואמר כך כפי שפרסם אמש אמנון אברמוביץ' באולפן שישי, נתניהו כבר הציע לסער להיכנס לממשלה והבטיח לו שבתוך שנה יפרוש. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו:

נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה.

בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס. מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו אמר כי: הרומן הפוליטי שנחשף בין נתניהו לעבאס. לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט. בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו.

העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים.

יו"ר רע"ם: הצוות של נתניהו ניהל איתי מו"מ לתמיכה בממשלת 60 ...
יו"ר רע"ם: הצוות של נתניהו ניהל איתי מו"מ לתמיכה בממשלת 60 ... from images.globes.co.il
אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: לומר שישראל היא תוצאה של קונספירציה של העולם המערבי ליישב יהודים באזורים השייכים לאוכלוסייה ערבית? יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. מיקי לוי נבחר כיור הכנסת. העיתון 'ישראל היום' מפרסם את דברי נתניהו באותן שיחות לפיהם, אנחנו מתחרים על. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת.

יור רעם, חכ מנסור עבאס, לא מסתיר את היחסים שרקם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר:

נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו? מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. היא עדיין נתקלת בבעלי דירות שאומרים שהם לא משכירים לערבים, אבל לא פוסלת בן זוג יהודיצילום: מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס. לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: שבועיים וחצי לפני בואו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לפסגה מדינית בבודפשט, התעוררה מתיחות בין ישראל להונגריה. הכאוס שהם משליטים על למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו: אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין.

נתניהו הוא כנראה האיש האחרון בפוליטיקה הישראלית שיכול להטיף נגד הפרות של הבטחות בחירות מנסור עבאס. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama